Casos de éxito
Moitos dos nosos antigos alumnos teñen un perfil da mención en Gastronomía.
• É copropietaria e xerente da cadea La Pepita Burguer Bar e de A Mordiscos en Vigo. Mar 2012 - actualidade.
• Adxunta a dirección en Hospes Palau de la Mar en Valencia. Nov 2006 - abr 2010.
• Asistente ao director de Alimentos e Bebidas no Ritz Carlton Abama de 5 estrelas en Tenerife (Canarias). Out 2005 - out 2006.
• Coordinadora de conferencias e banquetes en Grosvenor House de 5 estrelas Out 2004 - xuño 2005.
• Asistente ao director de Alimentos e Bebidas en Intercontinental The Churchill de 5 estrelas. Mar 2002 - feb 2004.
É o Head Chief de London Ibérica (oito restaurantes en Reino Unido). Abriu ou primeiro establecemento da cadea fai 17 anos traballando como segundo de cociña. Hoxe é copropietario, responsable e supervisor de que todo funcione á perfección: márketing, comercialización, relación con provedores, selección de persoal, xestión, orzamentos..... Segundo este antigo alumno de Oviedo, en Ibérica, cremos en usar os mellores produtos, en ensinar o mellor da gastronomía española e o agarimo co que elaboramos as nosas receitas. Somos unha familia de restaurantes modernos, pero non queremos esquecernos das raíces da cociña, inspirados pola tradición. É dicir, podemos presentarche unha tapa cun aspecto actual, pero na súa elaboración hai catro horas de guiso que podería facer a vosa avoa ou a miña.
Emprendedor e copropietario (xunto a outro antigo alumno, Augusto Álvarez) de dous dos locais de moda en Madrid: Morgana e Volandeira. Recentemente abriu un obradoiro para elaborar comida tradicional galega co obxectivo de ofrecer servizo a outros establecementos da capital e é asesor gastronómico: axuda a outros profesionais na apertura e mellora dos seus negocios. En febreiro de 2021 daba unha recomendación a futuros emprendedores (www.madridiana.es): Neste momento debería de pensarse ben antes de abrir un negocio e ter claras as posibilidades de éxito e capacidade para reinventarse… algo moi común e necesario nestes tempos de pandemia. Unha vez decidido, empezar polo principio: o negocio ten que ser rendible. A partir de aí, non fallar nos investimentos iniciais, facer un bo plan de negocio e financeiro e dar moita cana ao márketing!. E para os que buscan traballo como asalariado, aproveitar e formarse nos mellores sitios posibles.